Helgen

 
Firade kanelbullens dag i fredags med en kanelbulle som skolan bjöd på, gottgott!
 
Fredagskvällen/natten spenderades hemma hos Linnea med ett riktigt härligt gäng tjejor! Vi hade först lite middag då vi bl.a åt sallad med stekt kyckling, krutonger, mango raja, fetaost. Sedan hade vi även vitlöksbröd, mjukostar, kex, baguetter, skinka, you name it! Vi avslutade vår middag med choklad och hallonmousse, snacka om att man var proppmätt... Senare kom lite mer folk och vi hade en riktigt rolig kväll/natt med dans och skönsång! 
 
I lördags jobbade jag 14.00 till 02.00 hos pappa på hans krog. Han hade nämligen sin årliga skaldjursskiva så det var fullt ös i 12 timmar. Snacka om att jag var trött sedan, men som sagt, cash is king! När jag äntligen hade slutat satte jag mig och tog en eller annan fincrisp med philadelphia och mina hundar var minst sagt sugna på ett kex de med! 
 
Igår tog jag det bara lugnt. Min bror och hans familj kom på besök så myste med mina underbara brorsbarn. 
 
Kram, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0