19 dagar


Kom nyss på att jag helt hade glömt att berätta en sak! Det är nämligen så att jag och pappa har bokat ännu en resa till Florida i år igen över höstlovet, så himla pepp!! Något av det bästa är att vi denna gången ska åka ner till Key West, hur najs?! Vi ska bo hos John, vilket vi gjorde sist också, och det ska bli så himla kul att träffa honom! 

Det jag är mest nervös över inför resan är flyget dit! Vi ska nämligen flyga Landvetter-München-Newark-Fort Lauderdale och är så rädd att vi ska missa flighten i Newark! Vi har nämligen 2 timmar på oss där att först gå igenom en kontroll, direkt när vi landat, där de kollar vårt visum och godkänner oss in i landet, vilket inte kommer vara några problem. Efter det ska vi hitta rätt terminal, passkontroll, gate osv osv... Känner på mig att vi kommer få springa en hel del, hahah! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0