Peace & Love inställt

 
Som ni flesta redan vet så är Peace & Love inställt p.g.a. ekonomiska skäl. När jag fick reda detta via ett mail de skickade ut visste jag inte riktigt hur jag skulle känna. Som jag skrev på bloggen tidigare så blev jag antagen som funktionär på årets festival. Jag blev så otroligt glad över att få den chansen tillsammans med mina vän Anna som också blev antagen. Jag har enda sedan dess planerat massor och fixat med sommarjobbet så att jag kunde åka. Jag har varit så himla glad över vilka artister jag skulle få chansen att se och över att få jobba på en av Sveriges största festivaler. Men idag så var det bara att ge upp allt och försöka se fram emot något annat, trots att p&l är svårt att slå... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0