11032013

 
Heeej! Idag åkte jag och 3 killkompisar till bästa Wictoria vid tolv-tiden för att fira henne! Hon fyllde nämligen 17 år i torsdags. Vi käkade god mat, åt tårta som jag hade gjort (bilden ovan), hon öppnade lite presenter sedan gick vi även en sväng på stan.
 
Vi hade nämligen studiedag idag och även imorgon vilket var mer än behövligt just nu! Det är mycket i skolan vilket gör att bloggen får lida... Förutom plugget så dansar jag fortfarande på tisdagar, umgås med vänner när det finns tid på varadagarna och så njuter jag av helgerna, särskilt denna långhelg. Jag njuter även av det fina vårvädret som har hållt i sig ett bra tag nu! Trots kylan så är det underbart att solen skiner dagarna i ända! 
 
Igår var jag på IKEA tillsammans med mamma. Vi handlade lite nytt till den nya lägenheten vi ska flytta in i till helgen (förhoppningsvis). Vi köpte bl.a en ny köksmöbel, tallrikar, skålar, glas och lite annat smått och gott. Kan kanske lägga upp lite bilder på det imorgon! 
 
Igår hämtade jag även ut ett paket på posten som innehöll en ny locktång jag beställde hem tidigare i veckan från Lyko.se! Det är en konformad locktång från CeraWand. Provade den nu ikväll och den är superbra! Som jag skrev tidigare så är ju ombréhår och lockar en perfekt kombo! 
 
Nu blev det ett väldigt långt inlägg men kände mig skyldig till att uppdatera er lite om vad som hänt det sista. Take care! 
 
 

Kommentarer
Postat av: :)

visa bild när du har lockat håret :)

2013-03-13 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0