02042013

Collage gjort av mig - bilderna kommer från Weheartit
 
Har nu varit sjuk sedan i torsdags och fick även stanna hemma idag från skolan, första dagen efter lovet. Trots min kraftiga förkyldning så hade jag en rolig påsk tillsammans med några vänner. Idag på eftermiddagen har jag börjat att känna mig bättre så imorgon kan jag förhoppningsvis gå till skolan. 
 
Försöker finna lite lycka genom att kolla bland fina bilder på weheartit vilket faktiskt hjälper. Blir samtidigt riktigt sugen på att själv dra ut och fota nu när vi fått så fint vårväder. Får försöka hinna med att ta med mig kameran ut en sväng imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Wictoria

bilderna fick ju en inte att längta lite extra till sommaren , nejnej.. ;) <3

2013-04-03 @ 17:27:24
URL: http://ssmedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0