Stop for a minute

 
Halloj! Tog precis en liten paus i mitt pluggande. Just nu är det en engelskaläxa som vi har tills imorgon som gäller! Förutom det har jag även pluggat lite matte vilket är en standard nu när man går teknik... 
 
Idag har det varit en helt vanlig onsdag i mitt liv. Jag drog till skolan i kylan, slutade vid två-tiden, åkte hem, åt lite mellis och gjorde mig iordning. Sedan bar det iväg in till stan igen och dansade i en timme sedan hem igen! Nu ikväll har jag plockat iordning lite i rummet och så har jag ju som sagt även pluggat, något utav det tristaste som finns (!!) men det är så oroligt skönt när det äntligen är klart och! 
Men imorgon är det torsdag och bara en dag kvar till helg, underbart!
 
Men nu ska jag plugga klart det sista jag har kvar sen är det sovdags, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0