Somewhere only we know

 
Godmorgon! Kom nyss till skolan och sitter och väntar på att min första lektion ska börja...
 
Ni får förlåta mig för den extremt dåliga uppdatering de senaste veckorna...  Men har just nu fullt upp i skolan och sen på fritiden har jag plugg, dans och all annan ledig tid spenderar jag med mina vänner och familj och på helgerna jobbar jag. Men nu har jag ju ändå börjat blogga lite smått igen, mest i bilder, men ska försöka börja skriva lite mer också! 
 
Min gymnasietid har hittills varit mycket bra och jag trivs jättebra i min klass! Plugget rullar på, ibland kan det vara lite väl mycket på en gång men det brukar ordna sig. Matten är nog det enda som jag tycker är lite småsvårt eftersom vi startade igång med rätt så svår matte direkt. 
 
Nu har ju hösten kommit till vårt avlånga land. En mysig årstid har börjat och massor av värmeljus i rummet på kvällarna är nu en självklarhet för att höja mysfaktorn.
Om ungefär 3 veckor får vi ett efterlängtat höstlov. Jag har nog aldrig längtat så här mycket tidigare till ett lov eftersom jag ska åka till Miami, Florida med pappa den veckan! Det kommer bli så sjuukt grymt!! 
 
Men nu måste jag kila, ha det bra, vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Såååå bra att du börjat blogga igen!! :D:D:D
och helvete vad jag saknar dig asså.. sjukt. Så det gör ont <3

Svar: Jaaa, nu får du också se till och göra de juu!! Saknar dig så sjukt mycket också! Du är bäst, det vet du <3
Stina Lans

2012-10-09 @ 22:33:34
URL: http://ssmedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0