Saknar det redan

 
Varit hemma i cirkus 4 dagar nu efter en utav de bästa resorna i mitt liv! Jag har solat och badat i både pool och havet! Havsvattnet var runt 26/27 °C, underbart! Och i luften var det mellan 25 & 30 °C hela veckan! Resan hem gick bra, förutom att planet från München till Göteborg blev 3 timmar försenat... Tog såklart massooor av bilder som kommer upp här lite då och då! 
 
Äntligen fredag idag och ska snart dra iväg till ett härligt gäng tjejer och sedan åker vi vidare mot en Maskerad på "Parketten" här i Lidköping! Vad jag ska klä ut mig till är hemligt tills att jag lägger upp en bild på det här på bloggen senare ikväll, så stay tuned!
 
Ha en grym fredag nu vänner, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0