We've been on the run, driving in the sun

¡Hola amigos! Lördag idag och jag befinner mig hos pappa. Idag har jag inte gjort något speciellt, har bara tagit det lugnt!

Igår var jag framme på stan en sväng med Felicia, Ellen & Felicia efter skolan. Jag köpte inget, men däremot provade jag en gööör fräck guldig bikinitopp som jag nog ska köpa på måndag! Efter att vi kollat runt på stan stack vi och käkade på donken och sedan hängde jag med Ellen hem. Vi cyklade in till stan igen senare på kvällen och träffade några vänner och sen tog jag bussen hem runt tolv. Det var inte riktigt bra fredag helt enkelt!

Men nu ska jag fortsätta njuta utav helgen, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0