Torsdag

Hej på er! Sitter för tillfället och pluggar engelska. Har nämligen prov i det nästa vecka så det är råplugg som gäller nu!
Idag har det inte hänt mycket förutom att vi hade en riktigt bra skoldag! Vädret var underbart och vi fick gå och köpa glass och steka i solen på livskunskapen istället för att ha lektion. På tekniklektionen fick vi även veta våra betyg på provet vi hade förra veckan och jag blev otroligt chockad när jag såg att jag fick mvg!

Efter skolan tog jag det bara lugnt och jag var även ute och fotograferade en snabbis. Men nu ska jag plugga vidare, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Supersnygg blogg du har måste jag säga! :)

2012-05-04 @ 15:20:09
URL: http://joisies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0