Gårdagen var toppen!



Hej på er!
Ja, som rubriken lyder, gårdagen var verkligen toppen! Jag och två vänner tog nämligen tåget till Göteborg igår för att kolla på Göteborgsvarvet som en vän till oss var med och sprang och det gick riktigt bra för honom!
Förutom att vi gick runt i Slottsskogen så kika vi även runt i butikerna i femmanhuset. Där inne köpte jag mig ett nytt skal till min iPhone som ni ser på bilden ovan.
Igår åkte jag även spårvagn för första gången i mitt liv och jag kan bara beskriva det med två ord: Varm & vingligt! Och något av det bästa med gårdagen var nog vädret som var hur bra som helst!

Denna dag ska jag spendera min tid i solen. Man måste ju passa på nu när det är så fint ute! Hoppas ni får en härlig söndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0