Hands up, and touch the sky

Hej mitt i natten! Borde egentligen sova för länge sen eftersom jag ska upp tidigt imorgon, men icke sa nicke... Ville bara skriva att jag lever och att jag absolut inte glömt bort er!

Veckan som ligger framför mig ser väldigt bra ut! Imorgon har vi friluftsdag på skolan så då ska jag och massor av vänner åka skidor hela dagen ( woop woop), och jag ska försöka ta lite bilder åt er! På onsdag har vi prov, vilket är mindre roligt... Och på torsdag ska jag gå till frisören och göra något kul med håret och på kvällen blir det bio! Ne, nu måste jag försöka sova, kram!


Kommentarer
Postat av: Leah

Hej, har länkat din blogg på min blogg, kolla vetja! Hoppas att det var ok :) / Kram Leah

2012-03-06 @ 21:24:59
URL: http://leahsrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0