Back on track!



Hej på er, mina godingar!
Det senaste har jag haft en hel del att plugga på, plus att jag har dansen så därför har jag inte hunnit sitta vid datorn och bloggat har jag inte heller hunnit med. Men nu har vi äntligen fått påsklov och jag har laddat på med massor av nya foton så nu ska det bloggas igen!
Förutom att jag har pluggat och dansat så har jag även börjat att övningsköra bil och det går ganska bra faktiskt! Hittills har jag kört mest på landsväg så är lite sisådär nervös över att göra inne i stan, hehe...
Nu på eftermiddagen ska jag nog ut och övningsköra och ikväll ska jag till Wictoria och vi ska nog bara ta det lugnt och kolla på Let's dance. Hoppas ni får en fin fredag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0