Älskade, om denna kärlek bara finns i mina drömmar, väck mig inte.

Hej mina fina! Ni får ursäkta mig för den extremt dåliga uppdateringen, men jag glömmer tyvärr bort bloggen ibland...

Jag ville bara visa att jag lever och berätta att jag mår fin fint! Livet rullar på och det är mindre än en vecka kvar tills sommarlovet och jag får då äntligen sluta nian!
Det är verkligen en underbar känsla att jag nu gjort klart allt plugg i grundskolan och får nu cirkus 9 månaders vila innan allvaret på gymnasiet börjar!

Den senaste tiden nu när jag inte har bloggat har det inte hänt något speciellt. Jag har bara pluggat på det sista i skolan och umgåtts med fina vänner. Och så har jag såklart gosat med mina små söta kattungar som bara blir större och större för varje dag som går!

Denna helg har hittills varit riktigt bra! Igår var jag med ett härligt gäng vänner och idag jobbade jag. Imorgon har jag ännu inget speciellt planerat. Är det fint väder drar jag nog ut på en ridtur!

Godnatt på er, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0