I'm back!

Heeej på er! Nu är det nästan 2 veckor sedan jag skrev sist... Men nu är det lov och då finns det såå mycket annat att göra än att sitta och blogga! Sen kan jag ju inte heller släng upp ett snabbt mobilinlägg eftersom blogg.se-appen inte funkar... Men nu ska jag försöka bättra mig med bloggandet. Ska åtminstone slänga in ett inlägg varannan dag!

Hittills på lovet har jag hunnit med en hel del!

Bl.a:
- Varit på MTV world stage med góa Elvira
- Träffat fina Nicoline
- Firat en underbar Midsommar med släkt och vänner
- Umgåtts en hel del med härliga Ellen
- Varit med mitt härliga gäng här i Vinninga
- Shoppat i Göteborg
- Tog en spontan resa till Liseberg med Ellen
- Solat dom få fina dagarna
- Åkt båt
- Tagit årets första dopp (idag, hehe..)
- Haft photoshoot med Ellen (riktigt uppladdad med nya bilder!!)
- Bara njutit av att vara ledig och fri
& så mycket, mycket mer!

Btw, ska fixa ihop en ny somrig header inom kort och uppdatera designen lite! Puss på er mina fina!


Kommentarer
Postat av: ellen

Åh snyggggg!

Svar: Taaaack finis!!
Stina Lans

2012-07-06 @ 00:10:48
URL: http://ellenvogler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0