Cause you make my heart race

Hello folks! Kom hem från skolan för ett bra tag sedan och pluggar just nu spanska. Jag tänkte fixa lite käk nu, sen drar jag mig bort till Wictoria där vi ska plugga inför ett prov i No som vi har imorgon.

Igår var vi lediga från skolan på dagen och då passade jag och några fina vänner på att kolla runt lite på De la Gardie gymnasiet för dom hade öppet hus. Jag gick även in på H&M, där hittade jag en skjorta och ett halsband som fick följa med hem.
Vid halv fem-tiden var det dags att dansa åter igen. Efter det cyklade vi till vår skola där det också var öppet hus för elever i åk. 6 som ska börja där. Och efter den roliga kvällen så skulle jag inte alls ha något emot att ha en dag i veckan så vi är kvällstid i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0