Julkalender

 
Hallå! Läääget? Själv är det bara bra! Förutom att det är en aning mycket skolarbete som måste göras nu innan jul och därför har även uppdateringen här på bloggen fått lida... 
 
I helgen har jag jobbat och även skottat mängder av snö som ni kanske förstår! Men kan inte säga annat än att det är riktigt mysigt nu med alla snödrivor och julpynt! 
 
Idag började jag dagen med en rejäl frukost framför julkalendern (Mysteriet på Greveholm), så mysigt!
Efter skolan var jag och hämtade ut min "specialgjorda" julkalender på The Body Shop. Jag tänkte först köpa en sån riktig de har med luckor och allt, men eftersom de var slut så gjorde de en alldeles egen till mig, så snällt! Skulle egentligen hämtat ut den i lördags men snön var en aning ivägen, så idag fick jag öppna tre stycken, hihi. Ovan ser ni de tre första paketen av de 24 som ska öppnas, och jag är så nöjd bara över de tre. Ser verkligen fram emot imorgon då jag får öppna det fjärde paketet, sååå nyfiken!! 
 
Men nu måste jag ta och plugga, kemiprov imorgon... Ha det bra, kram på er! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Smile bitch

Hur mycket kosta det att köpa en sån kalenderna? funderar på att köpa en sån till min kompis :D

2012-12-05 @ 09:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0