#SOMMARLOV

 
Tjenare, tjenare!! Endast två veckor kvar på lovet nu vilket både är neagtivt och positivt. Vill ju så gärna börja gymnasiet men samtidigt skadar det ju inte med ännu lite längre ledighet! Men jag är hittills otroligt nöjd med detta sommarlov för jag har hunnit göra så mycket och så otroligt roliga saker med mina vänner och familjen! 
 
Sist jag skrev här så var jag i Köpenhamn. Där gick vi på Köpenhamns fina Zoo, åkte karusellerna på Tivoli och så kollade vi runt i butikerna på Ströget! 
 
Efter Danmark har jag umgåts med mina vänner, bl.a tagit varma kvällsdopp och spelat en hel del kortspel! Vi var även en sväng i Gbg där jag köpte den underbara scarfen ni ser på första bilden!
 
Igår var jag med min fina vän Wictoria och vi tog en hel del kort (bl.a dom ovan). Vi bakade även en smarrig kladdkaka som vi sedan bjöd grabbarna på! 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt och kollat på OS. Imorgon blir det eventuellt Göteborg men några vänner med det är inget bestämt än! Men ni får ha det så bra så hörs vi, kram! 

Kommentarer
Postat av: ellen

Åh härliga bilder! Tycker om er!

2012-08-07 @ 12:35:42
URL: http://ellenvogler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0