Hiding under the covers, with no one else to blame

Hej på er, mina bästa! Kom hem från skolans första dag efter lovet nyss och skoldagen kändes rätt seg. Önskar att vi haft åtminståne en vecka lov till både för att jag vill och för att jag har varit sjuk större delen. Men förövrigt har lovet varit rätt lugnt och bra. Det blev en hel del påskfirande med en hel del god mat!
Igår tillbringade jag den sista dagen på lovet på Etage, Överby. Men jag shoppade knappt något, fick bara med mig en snygg tröja hem från Gant.
Snart ska jag traska iväg mot bussen för att sedan åka in till stan och äntligen få dansa! Ikväll efter dansen står det plugg på schemat.. Ne, nu måste jag nog snart göra mig iordning för att dra, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0