Summering av sommaren 2011

Vi gick ut 8:an & fick ett efterlängtat sommarlov

Jag konfimerade mig.

Åkte longboard och umgicks med vännerna



Tillbringade 1 vecka i underbara Tunisien!





Åkte båt med pappa & co.





Hade picknick med Wictoria i stadsträdgården ♥



Klippte lite spontant av en lagom bit av håret.

Campade på vackra västkusten

Blev otroligt grym på att fiska krabbor!

Solade & badade som aldrig förr





Upplevde mitt livs finaste solnedgång



Träffade på ett kissande Rådjur!

Bilade ner till Tjeckien tillsammans med pappa för att hälsa på min bror & hans familj

Brorssonen Axel, extremt söt & charmig
Upptäckte hur otroligt fina hus det finns i Tjeckien

Började sedan 9:an efter ett fantastiskt sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

ååh vad härligt eller ! Längtar tillbaka till sommarlovet ..men längtar ändå efter julen nu (a' <3

2011-10-23 @ 17:41:50
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0