You're the worlds greatest

God kväll gott folk! Det har minst sagt varit en händelserik dag idag. Gick några få timmar i skolan, sedan var det dags att dra sig bort till De la Gardiegymnasiet här i Lidköping på deras öppethus för bara oss elever i nian. De linjer jag kollade på var Teknik, Textil design och Estetiska Media. Och på kvällen var det föräldrarnas och restens tur att åka till De la Gardie så jag hängde med pappa och då kollade vi även in Natur. Så min slutsats för dagen är att det lutar mot antingen Natur eller Teknik.

Ahja, med tusen tankar om framtiden så ska jag försöka att sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

vilken inriktning tänker du gå om du väljer teknik? (:

2011-11-21 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0