Like a melody


Me by Beatrice

Hej! Söndag idag och jag har sovit länge! HÄR hittar ni även en ny & bra låt som spelas på Min spotify.

Vi åkte aldrig och badade som planerat igår. Istället åkte vi in till stan, köpte glass och sen drog vi hem till vinninga igen och kollade på film hela kvällen. Något speciellt Valborgsfirande blev det väl inte, men jag hade mycket kul ändå!

Idag har mamma bestämt att vi ska ut och göra något, hon bad mig ta med kameran så det blir väl lite fotografering ute i naturen kanske.

Ikväll är det fotbollsträning och plugg som gäller. Har 3 prov den kommande veckan, jättekul... Men det är bara att bita ihop!

Nu ska jag göra mig iordning, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0