Resuscitate me


Bildbrist

Hallå godingar!
Lördag idag och jag kom nyss hem från Wictoria som jag sov över hos inatt.

Igår hängde jag med Wictoria hem efter skolan så satt vi hemma hos henne och chilla fram till halv nio på kvällen ungefär, då gick vi upp till bussen för att möta upp Axel och Jakob. Sedan gick vi hem till mig och kolla på film fram tills att Axel skulle ta bussen hem så då följde vi honom till busskuren och satt där tills han åkte. Haha, har nog inte skrattar så mycket på länge som jag gjorde när vi satt i busskuren... xd När jag och Wictoria sedan kom hem till henne la vi oss, snacka lite, sen stensomna båda två.

Idag har jag inga speciella planer förutom att jag ska duscha, göra mig iordning och packa för att sedan åka till pappa och vara där i helgen. Vi får se vad helgen har att erbjuda, något hittar man ju alltid på. Det ska iallafall bli roligt att åka hem till pappa eftersom jag inte har träffat honom på ett långt tag.

Men nu måste jag kila, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: e ♥

åh söt du är!

2011-03-12 @ 18:42:03
URL: http://eshporta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0