Lilla Lady


En otroligt söt bild på mig & Ellen i Idre!

Hej
& förlåt för dålig uppdatering av bloggen idag men har inte haft tid!

Direkt efter skolan idag kom min vän Jacob hit, vi kollade lite på kattungarna sedan satt vi och bara snacka. När det var dags för fotbollsträning fick Jacob, så snällt av oss, skjuts hem eftersom det spöregnade ute. Vi hämtade även upp Wictoria påväg till träningen. Idag hade vi även lagmöte så vi snackade om fotbollssäsongen.

Efter att jag kommit hem, duschat & ätit skrev jag en inlämning som ska in imorgon. Nu ska jag plugga engelska en snabbis, sedan blir det att slänga sig i sängen och nana! :)

Imorgon blir det nog knappt någon uppdatering. Det ju fredag 2morrow och jag ska vara med Wictoria och några andra underbara människor, ser verkligen fram emot morgondagen! Om det gick bra så ska jag sova över hos henne också, fredagsmyyys!

Ha det gött så hörs vi! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0