Ledig!


Kattungen Bullen & Jag, han är ju så söt! ♥

Hej vänner!
Kom nyss hem efter en snabbis på vårdcentralen där jag kollade upp ett födelsemärke. Dom bestämde att jag ska ta bort den, nästa vecka. Hoppas det inte gör ont!
Jag var även inne på klädbutiken Rydéns här i Lidköping, en butik full av märkeskläder (♥). Där köpte jag mig ett par godingar, vad det är får ni se i nästa inlägg! ;)

Right now glor jag på massa musikvideos på MTV medans jag väntar på att maten ska blir klar. Får väl se vad som händer senare, är ju ledig. Just det, har ju fotbollsträning ikväll, kul!

Uppdaterar mig senare!


Kommentarer
Postat av: Gautelotte

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-09-01 @ 12:52:47
URL: http://gautelotte.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0