Det är Lödag




Tagna lite snabbt för bara några minuter sedan!

Hello Sunshine!
Vaknade för en stund sedan och solen lyser för fullt ute! Äntligen fint väder efter alla gråmulna dagar. Sen är det ju Lördag också, ännu bättre!

Vad är då dagens planer? Snart ska jag äta frukost, sedan ska jag ta en dusch och göra mig iordning. Vid ett tiden tar jag en buss in till stan, handlar lite smått och gott. När klockan slagit tre så drar jag till Felicia för att fira henne lite smått, eftersom hon fyller 15 år idag! Stort grattis till henne!

Senare, framåt kvällen får vi se vad som händer, ska nog åka hem till mammas kille och mysa med de delen av familjen denna lördagen.

Men nu måste jag kila, ha en toppen lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0