Dag 3

Min favorit årstid och varför.

Det är helt klart Sommaren!

Tänkt bara att dra ut i båten när solen ligger på och bara steka med ett par snygga solbrillor. Man får brunbränd hud och bara njuter av massor av glass och mysiga, ljumna & roliga sommarkvällar tillsammans med dom man älskar! 
Att bara slippa alla tunga, tjocka kläder och bara ta på sig bikinin och dra på sig ett  par jeansshorts och ett stort linne.
Jag skulle kunna skriva en evighet om hur mycket jag älskar sommaren! Men har tyvärr inte så mycket tid...

Sommaren är helt enkelt det bästa jag vet och jag längtar sjukt mycket och är otroligt taggad inför sommaren 2011, för den kommer bli den bästa på länge! :cool:


Bilder från sommaren 2010 ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0