jag undrar vad som hände, vi som skrattade nyss


Bästa du..♥

Hallå allihop!
Sitter här nyduschad och försöker få tag på min goding Wictoria, men det går inte särskilt bra... Sömntutan ligger nog antaligen och sover fortfarande.

Igår var jag inne på focus och pluggade. När jag var klar kom Ellen in till stan så tog vi först en fika, sedan gick vi runt lite och kollade i butikerna och det slutade med att jag fick med mig två tröjor, ett par jeans, en mascara och en ansiktsmask hem. På kvällen åt jag väldigt god mat hemma hos Ellen, och dagen avslutades med att vi tog en liten promenad i Vinninga i den ljumna sommarnatten :)


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Bääasta DU ! Love U gosis ! <3

2011-07-23 @ 14:47:10
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0