Fútbol!


bild från igår

Hej på er!
Ursäkta för en dålig uppdatering det sista men har inte orkat helt enkelt.

Igår spenderade jag kvällen tillsammans med Wictoria. Vi köpte massa gott, som ni ser ovan, och kollade på en mycket bra film, nämligen Remember Me.

Idag har jag fikat & spelat minigolf med mamma och "låtsas"brorsorna. Resultatet blev att jag kom sist...
Om ungefär 1 timme drar jag på fotbollsträning efter några veckors uppehåll!
Men nu ska jag ta mig ett mellanmål och sedan göra mig iordning, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Stina!

Vart redigerar du dina bilder någonstans, så dom ser gamla och lite söndriga ut , grymt snyggt! (:

2011-07-22 @ 12:54:09
URL: http://sarafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0