A little bit too late at night


(bildbrist!)

Hejsansvejsan!
Jag vet att klockan är rätt mycket men kunde inte sova så tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg.

Vi åkte inte till Nordens Ark som bestämt eftersom det blev dåligt med tid. Istället blev det lite shopping på Överby shoppingcenter i Trollhättan. Vad jag köpte får ni se imorgon! Efter shoppingrundan åkte vi och åt på en Indisk restaurang inne i Trollhättan, supergott var det!

Senare på kvällen efter att vi kommit hem var jag ute på en ridtur och sedan åkte jag till några vänner, vi gjorde
inget mer än att kolla på film, eftersom vädret är urdåligt. Kvällen/natten avslutades sedan med att jag blev hemskjutsad på min kompis moped i ösregnet, snälla vänner man har!
Men nu ska jag nog sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: felicia

Vill du vinna ett par supersnygga örhängen ?

Va med och tävla om ett par då i min blogg!

2011-07-18 @ 12:43:23
URL: http://lizzis.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0