Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå!



Halloj!
Sämsta dagen på veckan idag, alltså måndag. Vaknade och var jättetrött men det var bara att gå upp efter att ja snoozat i ca 1 timme...
Skoldagen var inte annorlunda förutom att jag anmälde mig till att åka skidor på friluftsdagen vi har nästa veckan med skolan, superkul!

Efter skolan åkte jag med mamma in till stan för vi skulle fixa skidutröstning. I klädväg köpte jag en jacka och ett par byxor så jag håller mig varm när jag åker skidor både nu denna veckan, nästa vecka och sportlovsveckan då vi ska vara i Idre hela veckan med konfan :D Lägger nog upp bilder på kläderna på bloggen snart :)

Nu ska jag fortsätta plugga, sen sova. Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0