Dance to the beat ♪


Så sjukt sköna mjukisbyxor!

Efter en väldigt lyckad dag så har jag nu placerat min bak i soffan framför tven med datan i knän och läxorna bredvid mig.

Skoldagen var måttlig, gick till rudenschöldskolan på håltimman och hälsade på några underbara vänner. Denna gången skämde jag och ellen inte ut oss, som tur, som vi gjorde förra gången ^^

Började ju dansen idag med Felicia! För er som missat det så har jag börjat dansa Feminine Vibe, och det är superkul! Det är en dans med mycket höftrörelser, rumpa & attityd. "Dansanta koreografier som fokuserar på att lyfta fram kvinnliga kroppsuttryck och rörelser till popmusik som tex Britney Spears, Pussycat dolls och Lady Gaga. Vi jobbar mycket med att få in rätt attityd och dynamik, vilket är väldigt viktigt i den här stilen som också kan beskrivas som sassy/girly." Som det står på dansskolans hemsida. Dansar på Helensdansskola här i Lidköping, en mycket bra dansskola! Efter att vi dansat i en timma så köpte jag mig ett par mjukisbyxor som ni ser ovan, dom är sjukt sköna!

Nu ska jag kolla på handbollen, plugga & senare duscha.

C yah!  ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0