Trött


Underbar bild från We♥It

Hej på er!
Sitter i soffan helt utslagen efter en dag på expert och fotbollsträning. Praon gick super! Gjorde kanske inte så där jättemycket men jag hjälpte till att städa i butiken och sedan snackade jag fotografering med en som jobbar där. Imorgon ska jag ta med mig min systemkamera så ska jag få testa lite olika objektiv. Ska även köpa en ny kameraväska och skyddglas på Expert imorgon. Har presentkort där.

Blev lite shopping idag när jag var framme på stan med Felicia på lunchen. Hittade två toppar på H&M som jag troligen lägger upp bilder på ikväll eller imorgon.

Imorgon ska jag sluta tidigare eftersom jag har dans, efter det ska jag plugga för det behövs verkligen!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag städa mitt rum lite.

Skriver mer senare, kanske. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0