Taggad till tusen!


A bit of both.

Hej världen!
Klockan är strax halv två på eftermiddagen och jag har inte kommit upp ur sängen än. Började morgonen med att kolla på film, det fick bli Fired up, göör rolig film! ;'d

Nu väntas duschen och sedan ska jag göra mig iordning inför ikväll då det är födelsedagsfest hos en kompis med massa roligt folk! Ska även packa med mig lite saker för jag ska sova över där. Jag, som dom andra, är sjuuukt taggad! Ah, men får väl äta upp det sista av mina Cocopops med mjölk och stiga upp och sätta igång.

Slängen upp ett inlägg innan jag drar iväg så nu får se hur jag kommer se ut ikväll.

Ha en riktigt bra Lördag, för det kommer jag ha! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0