Miss little sunshine, teach me how to shine like you


(bildbrist)

Hej på er!
Det blev inget bloggande igår för jag var så trött så jag somnade en stund efter att jag kommit hem... Efter skolan igår gick jag, Felicia & Elvria en sväng på stan. Vi letade efter kläder till vår vän Beatrice's födelsedagsfest som är på Lördag! Felicia köpte en döläcker svart transparent skjorta på Ginatricot, Elvira köpte en supersöt blus/tunika på H&M och jag köpte två olika kjolar och ett apsnyggt halsband! Bilder kommer...

Kom hem från skolan för ett tag sedan nu och i skrivandets stund så har jag ätit upp det sista av min B&J's Baked Alaska. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka plugga, har ett SOprov imorgon som jag absolut inte kan något på, inte alls kul.

Senare ska jag åka hem till pappa en snabbis och hämta mitt Pandoraarmband och min dubbelring som jag glömde där förra helgen.





Kommentarer
Postat av: Ellen

söt! :*

2011-02-03 @ 18:37:38
URL: http://ellenlifestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0