In my head, I see you all over me


Taggar slalom!

Hej!
Hur är det med mina kära bloggläsare? Själv är det hyffsat bra.
Skoldagen var chill, satt i grupper och gjorde en slags teater där vi skulle aggera som i en alkohol eller drogpåverkad situation eller hur man ska förklara.

Efter skolan åkte jag hem sedan drog jag och mamma in till stan där jag köpte en mössa och en tröja till skidåkningen imorgon och på lovet. Det blev en vanlig grå hoodtröja och en marinblå sveamössa (ovan).

Sedan var det dans i en timma och sedan bar det av hemåt till datan och sängen ♥

Ska kanske plugga lite nu, äta och sedan packa lite smått inför imorgon då jag gör min skidåkningsdebut! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0