Idre dag 5


Tagen idag, ursöt Plopp ju ! :D

HeLlO!
Fredag idag och det är inte många dagar kvar här i Idre... Har åkt skidor hela förmiddagen och eftermiddagen men nu sitter jag i stugan/lägenheten och dunkar Lady Gagas nya låt i hörsnäckorna medans Karin och dom andra gör iordning sig. Vi äter nämligen mat på Värdshuset med alla konfimander klockan 17.00 varje kväll. Frukost & lunch fixar vi själva varje dag vilket vi är mycket bra på! Ikväll ska vi bjuda över konfimandkillarna som bor under oss och så ska vi käka våfflor :P

Nu ska jag slita mig från datan och börja göra mig iordning lite. Imorgon ska jag kanske försöka mig på att åka svart backe, åker iallafall röda backar nu så det ska jag nog fixa ;)

Ni får ha det så bra sålänge så hörs vi när vi hörs! :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vinnaren för veckans blogg utses idag klockan 22:00

Kolla om det är du som vinner ;)

2011-02-18 @ 19:12:07
URL: http://jadersjanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0