Fjärilar i magen


På bild
- Jag
Fotograf - Felicia

Mohahaha, imorgon fyller lilla jag 15 år! Det är lite pirrigt för det är 15 liksom, hahah. På samma gång har jag inte fattat att jag fyller år, man tänker inte lika mycket på det ju äldre man blir känns det som. Vi år väl se vad morgondagen har att bjuda, många gratulationer lär det ju bli iallafall :P

Nog talat om det. Jag kom nyss ur duschen och har gjort mig iordning för natten. Ska kolla på en film nu så jag somnar i måttlig tid. Har hemkunskapsprov imorgon och det känns som om det kommer gå åt skogen! Hk är ett sådant ämne som inte riktigt går att plugga in, det finns liksom ingen logik som det gör i matte t.ex :)

Jaja, nu ska jag stänga av datorn innan det bli försent. Vi hörs imorgon, godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Mikael

Grattis! :)

2011-02-23 @ 00:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0