Lusse lelle

Här har ni en bättre bild på håret!

Godmorgon gott folk! Jag ursäktar för mitt dåliga bloggande, men så blir det ibland!
Helgen var helt grym, särskilt lördagen som faktiskt blev bättre än vad jag trodde! I söndags tog jag det bara lugnt och laddade upp för en ny vecka.
Igår var jag med och sjöng i skolans Luciatåg på kvällen för föräldrarna osv. och idag ska vi sjunga för hela skolan innan Lussebandyn börjar. Klassens utklädsel detta året på Lussebandyn blir superhjältar! Jag och Ellen fixade utklädnaden igår så vi ska vara Fredshjältar, hahah. Kameran följer naturligtvis med under dagen så bilderna kommer dyka upp här. Men nu måste jag göra mig iordning, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0