Tonight, I leave my world behind


osminkad & otroligt seriös tjej..!

Heeeej! Dåligt bloggande as usual men orkar helt enkelt inte. Men kan ju berätta lite kort vad jag gjort dom senaste dagarna. Igår träffade jag min efterlängtade Wictoria och på kvällen drog jag och vårt lilla roliga gäng och badade, härligthärligt! Idag åkte jag ut med familjen på sjön med båten i några timmar, resten av dagen bestod av filmtittande med min "låtsas"-syster.

Imorgon drar jag och familjen till Liseberg, det ska verkligen bli sjukt kul! Moahaha, ska åka allt, ska nog våga åka Atmosfear också! Tar kanske med mig kameran, vi får se.

Men nu ska jag sova så jag orkar upp till en grym dag, pussgodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0