Över hundra mil hemifrån


Har inga nya bilder att erbjuda, så det får bli en ego-bild i repris

Hej på er godingar! Tänkte att jag kunde uppdatera bloggen så den inte står helt still!

Bilfärden hit till Tjeckien i fredags gick bra, förutom att vi satt fast i en bilkö i 2 timmar när vi passerade Berlin, men sedan var det raka vägen ner i Europa. Vi åkte hemifrån vid halv 6 på morgonen och var framme här i Pardubice runt halv elva-tiden på kvällen samma dag.

I lördags kollade vi runt lite här i staden och i söndags var vi på en marknad och sen på eftermiddagen tog vi det bara lugnt och jag chillade på en madrass i poolen. Därimot så var det full fart igår då jag och min brors tjej Malin var i Prag hela dagen och shoppade. Vad jag köpte får ni se när jag kommer hem till Sverige igen.
Idag är det också en slö dag, funderar på att duscha eller att gå och lägga mig i poolen, vi får se. Vi hörs när vi hörs, ha det!


Kommentarer
Postat av: Malin - Foto och musik

fin blogg :)

2011-08-19 @ 11:28:33
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0