Mot Tjeckien!

hej! jag hade helt glömt av att berätta för er läsare att jag och pappa ska bila ner till tjeckien idag för att hälsa på min bror och hans familj. vi ska bo där i ungefär en vecka och det ska bli hur kul som helst! just nu sitter jag i bilen och vårt första stopp blir helsingborg där vi tar en färja över till danmark, sedan blir det en färja från danmark till tyskland och efter det blir det raka spåret till pardubice i tjeckien. vi får se om jag bloggar eller inte, det märker ni. kram på er och ha det riktigt bra! ♥

Förresten, jag klarade provet så nu har jag Eu-mopedkörkort!

Kommentarer
Postat av: Stina L

Ja, jag vet att jag har stavat fel i inlägget men bloggar från mobilen och mobilen är lite knäpp just nu så det går inte att ändra, men ni förstår ju vad det står ändå!

2011-08-12 @ 06:40:16
URL: http://stinalans.blogg.se/
Postat av: M A J A

Fin blogg! Kolla gärna in mig! :)

2011-08-13 @ 15:47:09
URL: http://happinessandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0