The Sunny side of life




Se vilken liten rolig sak jag köpte med mig hem igår! Kom på att jag hade presentkort på Expert så gick in och köpte mig en Fjärutlösare och den funkar hur bra som helst och använde den t.ex igår när jag tog kort med mig och klänningarna. Den blir perfekt till outfitbilder, självportträtt och mycket, mycket mer! :D



Uppd. Har varit hemma en stund nu efter en rätt chill dag i skolan. Men lyckades försova mig p.g.a. att jag inte ställde något alarm så missade 2 lektioner, men det gjorde inte så mycket sa lärarna, puuh!

Nu blir det chill & mellanmål, senare är det fotbollsträning.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: hej

vad kostade den? :)

2011-04-27 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0