Sunny day, every day, better day
















Lite bilder från igår, vädret var awesome!

Godmorgon godingar! Ligger här i sängen och vaknade av att pappa ringde, han kommer om en stund och hämtar mig för jag ska dit en sväng och hjälpa honom på hans restaurang.

Runt två tiden senare åker jag, Wictoria & mamma upp till Kinnekulle för att fotografera i några timmar, underbart!

Igår hade jag hur kul som helst. Jag och Wictoria köpte glass & dricka, satt i solen en bra stund och lyssnade på musik. Vi drog sedan hem till henne, spelade lite kort (jag vann) & drack saft. Efter att vi haft fotbollsträning spenderade vi kvällen och en bit in på natten med grabbarna då vi cyklade runt i vinninga och sedan kollade på film.

Men nu måste jag skynda mig så jag är klar innan pappa kommer, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: wictoria

DUUU JAG VAAAANN FAKTISKT OCKSÅ!! <3

tack för dagen snuttis! :*

2011-04-19 @ 10:19:16
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0