you got the luck with you...♥

Hej ! ;d


Vill gärna meddela att vi vann våran fotbollsmatch idag mot jung/kvänum med 3-1 ! :D Gjorde assist på första målet (a) Hela laget var enormt taggade vi sa att vi skulle vinna och det gjorde vi också! Och så spelade vi jättebra idag. Så här ska vi spela dom två sista matcherna också, då vinner vi! (Y)


Idag följde Matilda med mig hem efter skolan. Vi snackade massa och skratta en hel del också, samtidigt som jag packade ihop väskan till matchen. Sen drog vi bort till Lindvallen och taggade match med dom andra brudarna ;) Linnea hade med sig sin bergsprängare så vi dunkade riktigt bra musik i omklädningsrummet :thumbup: Vi värmde sedan upp och sen var det match! Vi spelade sjukt bra, finns inget mer att säga. Fast jag tror nog att det var tack vare gulliga Matilda som vi vann, hon hade turen med sig...

Nu har jag duschat, käkat och ska snabbt göra klart mina läxor innan det är sängdags. Men detta blir allt för mig idag. Pussgodnatt! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0