sunday night

Det är söndagkväll och jag är hemma hos mamma i lilla mysiga Vinninga igen.

Helgen hos pappa har inte varit lugn, förutom igår kväll/inatt, då jag och mitt otroligt roliga fotbollslag var iväg och spelade Elljuscupen i Emtunga, utanför Vara. Första matchen som var klockan åtta igår kväll vann vi med 2-1 om jag inte har helt fel.
Och dom två andra matcherna som vi spelade kl halv tio och elva förlorade vi en och spelade lika en. Men trots det gick vi vidare till kvartsfinalen som vi spelade ca 00.15, rätt sent alltså ;) Vi spelade 0-0 och matchen avgjordes på straffar då vi åkte ut. Men det är bra spelat ändå tjejer! :D
Mellan matcherna satt vi inne i ett vanligt stort tällt som Matildas pappa hade med sig. Där inne lyssnade vi på musik, tog maaassor av kort och hade sjukt kul! Denna cup fick avsluta denna säsong med brudarna. Hoppas vi får ihop ett lag till nästan säsong :) Tyvärr så tog jag inte med min kamera så det blir inga egna bilder från cupen.


Idag har jag splappat till 100 %
Vid tre tiden kom mamma och hämtade mig hos pappa. Sen dess har jag inte gjort mycket alls. Har ont i mellan ett par revben sen igår så det känns som om jag tappar andan ibland, riktigt obehagligt. Just nu tror jag att mamma sitter och kollar resor, för på höstlovet åker jag och mamma på solsemester! :D


foto: jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0