nu är det dags för fredagsmys..

Hejsan gott folk! ;D 



Fredag idag då för er som inte redan visste det. Skoldagen var inte särskillt speciell förutom att vi gick fram till torget på SO-lektionen och frågade några frågor till dom olika partierna där. Jag tyckte att det var as tråkigt men försökte hålla ett léende och låta som om jag verkligen var intresserad av det dom babblade om :P

Nu sitter man hemma, när man egentligen kunde vart hos älsklingen, men han skulle tyvärr på kalas idag... Vi har liksom inte träffats på en vecka nu och jag saknar honom verkligen! ;( Och i helgen kan vi inte träffats för jag ska konfirmationsläger..


Ikväll blir det väl så att man ska myysa och  packa till konfalägret som är lördag till söndag. Så det blir tyvärr inget bloggande i helgen.. Jag kommer ta med mig systemkameran så det kommer väl bli "några" bilder ;)


Öhm... just nu nördar jag datan och tänkte lägga upp bilderna som jag tog ute i trädgården för ett par dagar sedan. Och så lägger jag kanske upp lite bilder som jag och Lisa tog när vi var ute och tog lite bilder i förrgår :)


en av bilderna från i förrgår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0