Sunday

Inte så intressant rubrik men orkar inte hitta på något annat... (;

Hejsan, kom hem från fotbollsträningen för en stund sen nu och nördar datorn lite innan jag hoppar in i duschen ;)

Igår drog jag hem till Wictoria runt tre tiden och vi tjöta mest, en till kompis till henne var där också. Senare på kvällen lagade vi tacos, som blev riktigt god ! Runt tio kom Ellen också. Vi kollade på film som både jag och ellen somnade till. Så jag och ellen somnade tillsamman i samma soffa, och Wictoria i en annan och vi klarade oss fint :thumbup: Imorses dukade Wictoria fram frukost och sen vid kvart i tre cyklade jag och Ellen hem. Sedan var det fotbollsträning som det gick rätt bra på :D

Men nu ska jag nog hoppa in i duschen, skriver sen sötnosar ! :)


ibland älskar jag mitt hår (a)





Kommentarer
Postat av: wictoria ;)

vi får ta och göra om det älskling!

det va multi kul ! :D :* <3

(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

2010-09-05 @ 18:53:29
URL: http://ssmedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0