saknad...

Hej alla bloggläsare!
Snacka om att man är glad över att det här helg!


Gårdagen hos min älskling var underbar. Tog bussen till skara, sen mötte han upp mig när jag kom fram. Vi gick hem och satt mest bara och snacka. Sen gick vi och köpte godis för det var ju fredag (a) När vi kom hem var vi lite sociala med hans lillebror också. Hahah, så sjukt skön humor har han ;D Sen var det käk, och efter det chillade vi bara och åt lite godis :P När klockan närmade sig tjugo i tio cyklade vi ner till bussen och så åkte jag hem :( Saknar honom redan...

Idag har jag legat i sängen hela dagen och kollat på tv, är fortfarande förkyld så har inte orkar göra mycket mer.. Ska försöka ta mig in till stan sen, min andra mobil har också gått sönder så nu har jag ingen mobil alls så ingen kan kontakta mig :O Hoppas verkligen att dom kan fixa min mobil, annars får väl mamma köpa en ny åt mig ;)

Ahja, nu ska jag gå upp ur sängen, ta lite käk och sen göra mig iordning :)

slänger in en härlig bild jag tog när min brorsson axel döptes. Saknar båda två på bild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0