dåligt med tid

Hej :)


Hinner & orkar tyvärr varken lägga upp bilderna från konfalägret idag. Jag har just nu fullt upp med läxor som måste göras.

Idag var det skola och sen kom man bara hem innan jag åkte och spelade match. Inga kommentaren om matchen. Förutom att vi spelade det dåligaste vi kunde idag! :O
 
När jag kom hem låg det en ny mobil till mig på köksbordet. En XPERIA X10 mini pro. Kommer inte kunna använda den för ens om några dagar för då har jag fixat så jag har mitt vanliga mobilnummer på det nya sim-kortet.

Just nu sitter jag i sängen med turban på huvudet och lyssnar på musik och kollar fb. Detta blir allt för mig idag. Pussgodnatt !

Ett smakprov från konfalägret.

Och det är jag som står på plattformen längst upp på trädet ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej)♥

URL/Bloggadress:

Vad vill du?♥:

Trackback
RSS 2.0